وزیر دفاع امریکا: پاکستان و امریکا به همدیگر نیاز دارند
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 5062
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

اخبار روز
مقالات و دست نوشه هاي من . گزيده برترين خبرها و گزارش ها

آدمیرال مایک مولن به خبرنگاران درپنتاگون گفت:
«آنچه که من از آن هراس دارم تکثیر تکنالوژی هستویست و امکان اینکه این تکنالوژی به دست تروریستانی بیفتد که بسیار آن ها زنده و صحت مند در منطقه، این هدف را دارند.»

قهر و نا امیدی در روزهای اخیر با اسلام آباد بعد از آن افزایش یافت که پاکستان آن مخبرینی را دستگیر کرد که به امریکایی ها در عملیات دوم ماه می که در جریان آن اسامه بن لادن کشته شد، کمک کرده بودند.

به خاطر تلاش در زمینهء استقرار و تحکیم روابط با پاکستان آدمیرال مایک مولن مکرراً به آن کشور مسافرت کرده است.

روبرت گیتس وزیر دفاع امریکا می گوید، پاکستان و امریکا به همدیگر نیاز دارند و خطوط ارتباطی بین آن ها باید باز باقی بماند.

روبرت گیتس و مایک مولن هردو این اظهارات را تکرار کرده اند که عملیات بر ضدء اسامه باعث آشفته گی و حیرت رهبری پاکستان شده و باید به آن ها وقت داده شود که از این حالت خارج شوند.

روبرت گیتس در آخرین کنفرانس خبریش به مثابهء وزیر دفاع امریکا با اشاره به عملیات در وزیرستان جنوبی و درهء سوات و بی اعتمادی که در بین گروپ های تروریستی به وجود آمده است، گفت:
«برخی نشانه های وجود دارد که شبکهء القاعده به خاطر شیوهء که ما بر ضد اسامه عمل کردیم، مشوش شده است. آن ها در مورد اینکه پاکستانی ها شاید در این قضیه دخیل باشند، مشکوک بوده، تشویش دارند که شاید پاکستانی ها به آن ها نیز خیانت کنند.»

آمیرال مایک مولن لوی درستیز امریکا می گوید:
اگر روابط امریکا با پاکستان از هم فرو پاشد،  یا ما خود را عقب بکشیم، تصور می کنم، با گذشت زمان اوضاع در این منطقه خطرناکتر خواهد شد و ما باید به خاطر دفاع از منافع ملی امریکا، دوباره به آن جا برگردیم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس merzaie20.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.